Grym dag!

Här är jag & Pontus i sommras på Arvikafestivalen. Han är en bra kille han! Vi ses ju inte så ofta, men när vi gör det är det grymt!

Imorse kom först farmor & farfar förbi en stund för en snabb fika. Sedan åkte jag iväg och hade sista privatlektionen med min elev innan SM. Nu ser det grymt ut, himla duktig är hon! Efter det åkte jag in till stan och köpte lite välbehövliga grejer, för att sedan gå till dansskolan för att ha balett. Gick riktigt bra idag! Efter det åkte jag och mötte upp Pontus, Ludvig & Marc för lite häng i solen och strosande i affärer. Sedan blev det en glass i solen för mig och Pontus innan det var dags för mig att åka bort till Maxim där jag skulle ha föreställning med streeten. Gick bra det med. Har haft en grym dag idag! Har dansat och träffat fina vänner och det har varit strålande väder!

Kommentarer
Caroline

sv: okej ^^ allt bra?



Blogg: http://czheng.blogg.se/
2011-05-08 @ 00:16:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback