Filmer när jag dansar

Fick en önskan om att jag skulle lägga upp filmer när jag dansar. Det var lite svårt att hitta några med bra kvalité. Men men. Här är i alla fall i februari när jag var med på QX-galan. Det är jag som river av rocken första gången och har blå byxor, lila linne & en paljettkavaj.
Här är från elevföreställningen förra året. Jag är med på 3:54. Sitter ner med ett svart linne med en tiger på.
Här är öppningsnummret på Kristallen, lite oklart vem jag är exakt eftersom man inte ser skillnad på någon. Jag börjar i alla fall dansa nedanför scenen på ca 2:37.
Här är jag med i publiken och dansar publiknummret på Bounce föreställning. Vi börjar på ca 1:45.
Här är sista tävlingen som vi gjorde med våran grupp Seven Deadly Sins. Det var Nordiska Mästerskapen. Dansen har vi koreograferat själva. Våran grupp börjar dansa på 4:17.

Kommentarer
Daniella

Tack så mycket!! :D

Vad kul det låter :)

Vad har du för planer

för idag då?



Blogg: http://daniellaevelina.blogg.se/
2011-06-18 @ 14:30:07
Louise

så bra :)



Blogg: http://sepenteen.blogg.se/
2011-06-18 @ 15:37:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback