Världens bästa 18årsdag

Igår fyllde jag 18!! Det firades först med nationella prov i Eng B, skrivdelen. Haha! Senfick vi sluta tidigt, vid halv ett. Så jag, Elin & Ullis åkte och köpte jordgubbar och satte oss i solen. Sedan åkte jag till dansskolan för att repa. Sedan gick vi till MAximteatern för att repa lite på plats, sedan var det dags för show! Efter showen gick jag bort till Fridays Stureplan och mötte upp Malin, Josefine, Ullis & Rebecka. Vi käkade middag och tog några glas och så fick jag en efterrätt för att jag fyllde år. En riktigt lyckad dag!!
Tack alla som förgyllde min dag.

Kommentarer
Anonym

man tackar & grattis en dag i efterskott :)



Blogg: http://eeelinolssonn.blogg.se/
2011-05-07 @ 12:58:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback