En snabbis danstävling igår

 
Igår efter jag hade dansat balett och street så kom mamma med bilen. Då var det jag som hoppade in i framsätet och fick övningsköra till Järfälla. Bra träning att åka innen i stan en solig lördag kan jag säga, väldigt mycket folk som ville korsa vägarna och mycket bilar. I Järfälla var det danstävling där några av mina elever skulle tävla, så jag ville kika lite, när det ändå var så nära. Väl framme hann jag seca 5 ronder och bara två av mina elever. Tävlingen slutade en timme tidigare. Det var alla föräldrar och de som jobbar på tävlingen glada för men för mig var det väldigt tråkigt, då hann jag ju knappt se något. Så måste försöka åka till en annan tävling snart. Saknar tävlingsstämmningen på danstävlingarna. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback