Kräftskiva & födelsedagsmiddag

Madde & jag i sommras på grillning.
Igår kväll när jag kom hem från dansen var det snabba ryck för att göra sig i ordning. För då skulle vi ha kräftskiva här hemma med familjen och mina två farbröder och deras familjer. Det var riktigt trevligt! Sedan gick jag bort till Madde för att fira hennes 18årsdag som var för ca ett halvår sedan, men bättre sent än aldrig! Där hade tjejerna haft middag, men den missade jag ju eftersom vi hade kräftis här hemma. Men även där var det riktigt trevligt, kul att träffa alla tjejer samlade. Såklart blev jag kvar sist med Madde då vi hade en trevlig pratstund på altanen. Sedan blev det tid för mig att åka hem och då satt fortfarande mamma, pappa, farbror Magnus och hans flickvän Lotta kvar och festade som jag hade hoppats på. Lotta är bara 24 år och min farbror 29, så det var inte bara gammlingar ;) Det blev några glas vin med dom innan det blev sängdags. En heltrevlig kväll alltså! Vad gjorde ni igår?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback