Coachat & repat

(Inlägget lädes inte upp igår, så lägger upp det nu) Kom hem för en stund sedan efter en lång dag med dans. Först coachade jag tävlingsgrupperna i disco inför SM i tre timmar. Sedan kom mamma och hämtade mig, så hade hon mat med sig som jag kunde äta i bilen medan hon skjutsade mig till Maxim där jag först repade på scen 14.30-17, sedan middagspaus med dansgruppen i solen, supermys! Så kom det några små flickor som hade ett projekt i skolan och skulle skänka pengar till andra länder genom att sälja kaffe. Perfekt ju! Efter det tittade vi på ett genrep för att sedan ha ett genrep själva. Vid tio kom vi därifrån. Nu är det bara att tagga till på tisdag!
När jag själv tävlade i disco för ca 2 år sedan

Kommentarer
MADDES

Kikar in och önskar dig en fin fortsättning på din måndag!



Blogg: http://maddisenj.blogg.se/
2011-05-09 @ 17:32:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback