Mera presenter

Aldrig har jag köpt så mycket julklappar och presenter som den här vintern. Det har varit både julklappar och födelsedagspresenter till mamma, pappa och brorsan, julklappar till Ullis & Carro, present till Elin, present till Lena, present till Rebecka och idag mötte jag upp Carro i centrum för att köpa en till present, denna gång till Emma. Det blev riktigt bra, och hon kommer nog bli glad. Även om jag är helt ruinerad efter allt detta köpande så tycker jag det är värt det, när det är till någon och som gör någon annan glad. Då kan man vara lite fattigare ett tag.
Emmas present som hon får imorgon på hennes middag

Kommentarer
Josefine

jamenvisst! det blir alltid så.. :)



Blogg: http://avjosefine.blogg.se/
2011-01-07 @ 13:06:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback