Helgen i Göteborg

Hotellrummet i Göteborg, när vi skulle checka in berättade dom att vi fått ett uppgraderat rum som var lite finare, soft!
Igår kom jag då hem efter en grymt rolig helg i Göteborg. Tog tåget klockan tre från Stockholm och var framme i Göteborg halv åtta. Då checkade vi in på hotellet som ligger precis vid stationen. Bytte om och gick ut för att äta. Sedan gick vi hem för att komma i säng i hyfsad tid. Sedan var det dags att gå upp igen vid sju för att bege sig till Västra Frölunda utanför Göteborg där danslägret låg till. Så där var vi vid nio och började dansa vid tio, fram till ungefär sex. Sjukt kul! Sedan fortsatte dansandet på söndagen från åtta till ungefär ett. Så jäkla kul! Men har träningsverk i HELA kroppen nu! Efter all dans duschade vi och tog taxi till stationen, där vi hann träffa CF innan vårat tåg skulle gå. Känns som att ha haft ett litet lov nu!

Kommentarer
Josefine

Sv: Förlåt för sent svar men bloggen har legat lite nere. Dock är jag tillbaka igen :)



Jag hoppas också att det går bra.. och att dom vill att jag ska komma dit och uppträda! :)



Blogg: http://avjosefine.blogg.se/
2011-01-17 @ 22:10:49
sophie

3D glajjor på bion ;) vad dansar du för nått? :)



Blogg: http://milfodilf.blogg.se/
2011-01-17 @ 22:25:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback