Whip My Hair

Mycket dans idag. Först på morgonen i skolan. Sedan gick jag en vanlig skoldag fram till 15.40. Då tog jag mig direkt till träningen där jag hade Commercial/Street, vi dansade till denna låt och på giget ska vi ha kläder inspirerande av videon. Så just nu håller jag på och knåpar ihop en outfit, lite svårt faktiskt. Efter den klassen hade jag 50 min på mig att ta mig till andra dansskolan, äta middag och byta om. Då blev det balett och direkt efter det jazz. Så har haft en dag full av skola och dans konstant. Nu ska jag sova så jag orkar med ännu mer dans och skola imorgon.
Puss!

Kommentarer
Anna

sv: ja sånna lite slappare byxor är asfint tycker jag! Uppklätt men ändå nedklätt ;D



Blogg: http://aannapannas.blogg.se/
2011-02-03 @ 23:09:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback