Sjuuk..

Bild från Aftonbladet på QX, jag står i bakgrunden med blå byxor

Jag har blivit sjuk, väldigt sjuk dessutom. Därför har jag varit lite frånvarande från bloggen, men nu kör jag igen! Började med att jag vaknade upp i lördags med 38,1 i feber. Men ändå så tog jag mig till balettklassen och dansade nästan hela eftersom jag har missar lite och ska missa ännu mer när jag coachar danseleverna på tävlingar. I söndags fortsatte jag att köra på och coachade tre tävlingsgrupper i tre timmar och på kvällen repade jag inför QX i två timmar. I måndags var jag inte i skolan för att vila upp mig. Men klockan tre var jag på Cirkus för att repa det sista inför QX-galan. Sedan började galan klockan nio och höll på till tolv. Sedan när jag kom hem däckade jag i sängen med feber och i tisdags sov jag hela dagen. Och sedan dess har jag varit hemma. Mår i alla fall bättre nu, men är inte frisk än... Så blir det när man inte tar det lugnt. Men vad gör man när allt är så kul?

Kommentarer
M E R E I

- krya på dig !



Blogg: http://dajeroma.blogg.se/
2011-02-18 @ 15:17:17
♥ESSEY♥

♥Snygg blogg =D♥

Kommentera gärna min blogg också =)♥



Blogg: http://esseys.blogg.se/
2011-02-18 @ 16:29:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback